غزل تک ستاره زندگی ما

شب یلدا

1390/10/7 1:03
نویسنده : مامانی
674 بازدید
اشتراک گذاری

                                                             

امروز غزلی من در مدرسه برای شب یلدا جشن داشت اخه قربونش برم سال اولش است که مدرسه میره (پیش دبستانی)براشون کرسی با سماور ذغالی و خوراکی های شب یلدا (البته دست نزن جیزه)غزلی با دوستاش یک عکس گروهی گرفتندبعد رفتند کلاس هندوانه خوردند بعد خانمشان (ابراهیمی)به اونها یک هدیه داد . 

امشب هم من و بابا جونش براش هدیه خریدیم چون غزل خیلی هدیه دوست داره وهم نقاشی زیاد می کشه برایش وسایل نقاشی خریدیم درضمن براش کیک خریدیم چون کیک رابه شیرینی ترجیح میدهد بالاخره شب خوبی بود فقط غزل دوباره تب کرد و مریض شد

 شب یلدا 

شب یلدا   تصاوير زيباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگ

شب یلدا1 

 

                         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مام پارسا
3 دی 90 21:06
عشق خاله عزیز خاله یلدات مبارک باشه و ایشالله هر سال صحیح و سالم زیر سایه مامان و بابا این روز رو جشن بگیری.از ته دلم دعا می کنم که زود زود خوب خوب بشی. بوس آبدار از طرف پارسا
مامان سها
5 دی 90 17:01
آخ جون شما با ما د.ست شدين ايشالا هميشه سالم باشين بوس


ممنونم.ما هم از داشتن دوستهای خوبی مثل شما خوشحالیم
مامان بیتا
1 بهمن 90 19:20
نمایشگاه بین المللی سرگرمی کودک و نوجوان محل برگزاري : تهران – محل دائمي نمايشگاه هاي تخصصي شهرداري تهران – بزرگراه چمران - جنب بوستان گفتگو تاريخ برگزاري : 6الي10 بهمن ماه سال 90 ساعت بازيد : 10 صبح الي 19 عصر ........................................................ منتظر دیدار شما در نمايشگاه تخصصي دنياي اسباب بازي، آموزش و سرگرمي هستیم. زمان : 13 لغايت 16 بهمن ماه 1390 - ساعات بازديد : 10 لغايت 20 محل برگزاري:خيابان فاطمي، خيابان حجاب، مركز آفرينش هاي فرهنگي هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان ........................................................ جت رو..............هدیه خلاقیت
ثمین
16 بهمن 90 15:21
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس دیدن کنید منتظرتون هستم