غزل تک ستاره زندگی ما

تولد پرنسس زیبای من

1390/9/21 14:16
نویسنده : مامانی
893 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز تولد غزل زندگی من است .

گل زیبای مامان و بابا تولدت مبارک .هیچ گاه اولین روز در آغوش گرفتنت را فراموش نمی کنم وهمین طور نگاه چشمانت را در نخستین شیر خوردنت که چه حس زیبایی بود.

غزلکم دوستت دارم وامروز 6سال ازآن روز میگذرد و بابا مهران ومامان فاطمه خدا را شکر می کنند به خاطر فرشته ای چون تو.عاشق چشمهای قشنگت هستم وهر وقت خوابی انقدر چشمانت را نگاه می کنم که تا خوابم ببرد.گلم میبوسمت قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مام پارسا
21 آذر 90 14:18
سلام خوشگل خاله. تولدت همراه با افتتاح وبلاگت مبارکه.ایشــــــــــــــــــــــالله 12000000 ساله بشی عزیز دلم.از راه دور می بوسمت



مرسی خاله جونی من معمولا چند سال بعد جواب می دهم
بوس بوس بوس بوس بوس
مامی کیانا
25 آذر 90 11:15
سلام فاطمه عزیز خوشحالم که از طریق وبلاگتون میتونم دختر نازتو ببینم ماشالا چقدر بزرگ شده تولدش هم مبارک ایشالا عروسش کنی موفق باشی به وبلاگ ما هم سر بزن مونا


سلام عزیزم مرسی هم بابت تولد هم از اینکه وبلاگ غزل را سر میزنی من همیشه به وبلاگ دختر گلت سر می زنم شبیه خودت است روی ماهشو ببوس مثل پارسا شیرین است خدا نگه دارد